دیافراگم لاستیکی چست؟

کاربرد اصلی دیافراگم های لاستیکی مانع از نشت مواد در بین دومحلی که دیافراگم قرار دارد و دیافراگم با انعطاف پذیری بالا نقش بسیار مهمی  در صنعت و موارد مورد استفاده را  ایجاد  می کند و همچنین این مواد می‌تواند سیال یا انواع گاز باشد، که لاستیک سازی رویان صنعت قادر به تولید انواع دیافراگم های لاستیکی از سایز های کوچک تا بزرگ تولید و به بهترین قیمت و کیفیت عرضه نماید.

دیافراگم لاستیکی منجیددار(نخ دار)

دیافراگم های منجیددار با پارچه های سفارشی و طراحی شده تقویت می‌شوند و فشار کاری بالایی را تحمل می‌کنند و در شیرهای کنترل، کنترل ولو ها، شیرهای پنوماتیک، پمپ ها به کار گرفته می‌شوند این مدل دیافراگم باید در عین استحکام زیاد انعطاف پذیر و الاستیک باشند تا کاربرد مناسب داشته باشند، گروه صنعتی رویان لاستیک توانایی تولید انواع دیافراگم منجیددار را دارد.

 

دیافراگم های لاستیکی منجیددار به علت نخ یا الیاف های به کاربرده شده در لاستیک موجب استحکام و بقای عمر بالا می باشد که  درصنایع و تجهیزات گوناگونی مانند تجهیزات پنوماتیکی، پمپ ها، کنترل ولوها و ... مورد استفاده قرار می گیرند. بنا به کاربرد قطعه از الیاف های پلی آمید، پلی استر، کتان و ... در تولید دیافراگم های لاستیکی استفاده می شود که انتخاب الیاف مناسب نیاز به تجربه بالا و محسبات مهندسی دارد.
با انتخاب تقویت کننده مناسب امکان کنترل دامنه حرکتی دیافراگم فراهم می شود، و همچنین لاستیک سازی رویان صنعت با دارا بودن از افراد مجرب و مهندسان خبره در این زمینه بهترین مشاوره برای انتخاب و بهترین طراحی و تولید قطعه مورد نظر را، با بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های موجود در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد.

 

دیافراگم های لاستیک ptfe

این مدل دیافراگم در پمپ هایی که با مواد شیمیایی کار می‌کنند مورد مصرف داشته و یک طرف دیافراگم که به سیال در ارتباط است با پوشش ptfe مسلح می‌شود سیال شیمیایی مانند اسید کلرید ریک، اسید سولفوریک، ویا حلال های صنعتی می‌باشند، ptfe پلی تترا فلور اتیلن به دلیل خاصیت منحصربه فرد در این مواد دچار خوردگی نمی‌شود، ترک نمی‌خورد، ساییده نمی‌شود،   

                                                 

این دیافراگم لاستیکی ptfeعلاوه بر خواص ذکر شده خصوصیت جذاب PTFE در مقاومت به خورگی را نیز کاهش می دهد ودر محیط های خورنده مانند محیط های اسیدی مورد استفاده قرار می گیرد. البته لازم به ذکر است که اتصال این دو جنس مختلف به یکدیگر نیاز به دانش فنی و تجربه بالایی دارد، صنایع لاستیک سازی رویان صنعت با دارا بودن مهندسان خبره و توانا در زمینه تولید انواع قطعات لاستیکی و همچنین انواع دیافراگم با روکش تفلون در ابعاد مختلف طبق درخواست شما مشتریان گرامی طراحی و تولید می نمایید همچننین این مجموعه  توانایی تولید به صورت تعدادی و تیراژی می باشد.

 

 

معامله ای مطمئن با اعضای ویژه و دارای نشان! اطلاعات بیشتر

اطلاعات تماس لاستیک سازی رویان صنعت

آدرس : دفتر مرکزی: ایران-اصفهان-اصفهان-منطقه 8-خیابان امام خمینی - خیابان بسیج - کوچه ۱۲۷(چوب سبز)

موبایل : 09130103090, 09131648054

تلفن : 031-34395613

وب سایت : www.royanlastic.com


جستجو

 

تماس با واحد فروش وفنی

 09131648054
09130103090

ارتباط با ما

موبایل : 09130103090, 09131648054

تلفن : 031-34395613

فکس : -

تلفکس : -

وب سایت : www.royanlastic.com